Bevries uw abonnementskosten vanwege de coronacrisis

overige-producten-astronaut

Bevries uw abonnementskosten

Message To The Moon biedt haar klanten de mogelijkheid om hun abonnementskosten voor twee maanden te bevriezen. Het gaat om bedrijven in de sectoren die het meest getroffen zijn door de gevolgen van de corona crisis. Behoort u tot een van deze branches zoals de horeca of reisbranche? Dan kunt u zich hier via het contactformulier aanmelden.

Wat betekent dit precies?

Twee maanden opschorting van betaling betekent dat u tot en met 1 juni geen abonnementskosten betaalt maar wel gebruik kunt blijven maken van onze diensten. Volgend jaar, als de coronacrisis eenmaal achter de rug is, kunt u deze twee maanden vervolgens weer inhalen. Als de crisis toch langer blijkt te duren verlengen wij dit aanbod.

Ook geldig voor nieuwe klanten

Ook nieuwe klanten uit de getroffen branches die nu overstappen naar een dienst van Message To The Moon betalen tot en met 1 juni geen abonnementsgelden. Message To The Moon levert diensten die ideaal zijn voor thuiswerkers zoals onze Cloud oplossing “Cloud in Amsterdam”  Met Cloud in Amsterdam slaat u bestanden op en bewerkt u deze eenvoudig direct in de Cloud. Ook is het via deze dienst mogelijk om te videobellen met collega’s, zodat u efficiënt en makkelijk blijft werken, zelfs als u vanuit huis werkt.

Wilt u hier meer over weten of heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 088 8000 800

Meldt u aan: Bevries tijdelijk uw abonnementskosten



U vindt uw klantnummer op uw factuur





gebruikers

Servicenummers

Over Message To The Moon

Contact

Contactpagina

+31(0)88 8000 800

Weesperplein 4B, Amsterdam Nederland