Servicebezoek van onze accountmanager

Laat uw accountmanager met u meedenken!

overige-producten-astronaut

Servicebezoek van onze accountmanager

Laat uw accountmanager met u meedenken!

Het servicebezoek van onze accountmanager

Service en een persoonlijke benadering staan bij ons centraal. Meedenken met onze klanten, het begeleiden met advies op maat en bieden van hoogwaardige technische ondersteuning is voor ons vanzelfsprekend. Onze service gaat dan ook verder dan enkel het opleveren van de dienst. Om u optimaal van dienst te zijn, vinden we het belangrijk om met u in contact te zijn. Doordat wij contracten van één jaar of langer aangaan, hebben wij de mogelijkheid om minimaal één keer per jaar bij u op locatie langs te komen.

Het servicebezoek

Op basis van de door u gekozen service level agreement (SLA) komen we kwartaal, halfjaarlijks of jaarlijks op servicebezoek bij u locatie. Door dit periodieke bezoek van onze accountmanager horen we graag waar we u mee kunnen ondersteunen zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn. Het servicebezoek is gratis en onderdeel van uw contract bij Message To The Moon. Plan nu een afspraak in met onze accountmanager en zorg samen met de accountmanager voor een optimale situatie binnen uw bedrijf.

Wat kunt u verwachten van het servicebezoek?

  • Gesprek bij u op locatie
  • De accountmanager denkt met u mee
  • De accountmanager analyseert uw huidige situatie
  • De accountmanager geeft advies rondom uw telecom, instellingen en meer
  • De accountmanager controleert of u aan de beurt bent voor plaatsing van een slimme meter (u kunt ter voorbereiding van het bezoek een energie nota klaarleggen)
  • De accountmanager helpt u bij vragen of andere lopende zaken

Service staat centraal

Als ondernemer is het belangrijk dat uw internet, telefonie, stroomvoorziening en andere zaken optimaal werken. De accountmanager loopt dit met u door en bekijkt uw huidige situatie. Aan de hand hiervan bespreekt de accountmanager samen met u de mogelijkheden voor het beste resultaat.

Vragen of telefonisch een afspraak inplannen?

Bekijk hier de antwoorden op de veelgestelde vragen. Gelijk telefonisch een afspraak maken? Ons planningsteam bestaande uit Terry, Joyce en Rebecca maakt graag gelijk met u een afspraak. Zo is uw servicebezoek direct ingepland. Wel zo makkelijk. Ook voor vragen omtrent het servicebezoek kunt u contact met ons opnemen via 088 8000 800. We helpen u graag verder.

Plan hier het servicebezoek in:

U kunt hier een afspraak inplannen met één van onze accountmanagers. Wij zullen u per mail een bevestiging toesturen van de datum en het tijdstip waarop het servicebezoek zal plaatsvinden.

Servicebezoek accountmanager

  • Slimme meter aanwezig?
  • Kies hier uw datum

  • Kies een datum vanaf minstens 14 dagen in de toekomst
    MM slash DD slash JJJJ
  • Opmerkingen en wensen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.