Support door Message To The Moon

overige-producten-astronaut

Bij Message To The Moon helpen wij u graag met uw vraag, storing of wijziging. Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen helpen wij u graag op weg met waar u uw vraag kunt stellen, waar u een antwoord op uw vraag kunt vinden en wat u van ons mag verwachten.

Antwoord op de meeste algemene vragen in onze FAQ

Heeft u een algemene vraag? Dan vindt u het antwoord in onze rubriek veelgestelde vragen. In dit overzicht hebben wij voor u de meest voorkomende vragen en antwoorden gebundeld.

Wees volledig voor een snelle oplossing

Hoe meer informatie u ons aanlevert, hoe sneller wij uw vraag kunnen beantwoorden. Wees daarom altijd duidelijk over uw vraag. Vermeld referentie- en telefoonnummers en voeg waar mogelijk voorbeelden wanneer u een storing ervaart.

Stel uw vraag via mijnmessagetothemoon.nl

Uiteraard staan wij u graag telefonisch te woord en kunt u uw vraag sturen via email. Uiteraard kunt u ook uw vraag stellen via onze portal mijnmessagetothemoon.nl. In onze portal helpen wij u al voordat u een vraag heeft gesteld met welke informatie er nodig is om uw vraag succesvol te behandelen. Ook vind u hier een overzicht van welke vragen zijn beantwoord en wat er nog open staat.

Uw service level agreement (SLA)

In de service level agreement spreken we met elkaar af binnen welke tijd u van ons een antwoord op uw vraag mag verwachten en wat hiervoor de kosten zijn. Liever sneller en antwoord of monteur op locatie? Dan kunt u kiezen voor een hoger service level agreement niveau. Meer over de verschillende service level agreement leest u op deze pagina.