20 maart 2020

Message To The Moon bevriest abonnementskosten vanwege Corona

20 maart 2020

Message To The Moon bevriest abonnementskosten vanwege Corona

Message To The Moon bevriest abonnementskosten van getroffen mkb’ers vanwege het Corona virus

Message To The Moon, een bedrijf dat handelt in internet-, telecommunicatie- en ICT-diensten, biedt haar klanten de mogelijkheid om hun abonnementskosten voor twee maanden te bevriezen. Dit betekent dat zij tot en met 1 juni geen kosten betalen, maar wel gebruik kunnen blijven maken van de afgenomen diensten. Het gaat om bedrijven in de sectoren die het meest getroffen zijn door de gevolgen van het coronavirus. De twee maanden opschorting van betaling kan de branche dan volgend jaar weer inhalen. 

Het betreft een aanbod voor de getroffen sectoren en is op vrijwillige basis. Hier moet gedacht worden aan bijvoorbeeld klanten in de horeca of de reisbranche. Deze klanten kunnen zich hiervoor aanmelden op de website van Message To The Moon. De einddatum van hun contract schuift hiermee 2 maanden op. Ook nieuwe klanten uit de getroffen branches die nu overstappen naar een dienst van Message To The Moon betalen tot en met 1 juni geen abonnementsgelden. Mocht de crisis langer duren zal Message To The Moon dit aanbod verlengen. 

Message To The Moon levert telefonie, internet en hosting aan duizenden ondernemers en bedrijven door heel Nederland. Hans Willem de Lint, algemeen directeur van Message To The Moon: “Ook voor onze branche zijn het lastige tijden. Er wordt een intensieve belasting gedaan op ons netwerk en er zullen waarschijnlijk klanten van ons de crisis niet overleven. Ook onze monteurs kunnen lang niet overal terecht. We gaan ervan uit dat dit duwtje in de rug voor het MKB een goed voorbeeld is voor andere SaaS- en abonnementspartijen, om zo met z’n allen de crisis te bezweren”. 

Bedrijven kunnen zich aanmelden via http://www.messagetothemoon.nl/bevries-uw-abonnement

Voor thuiswerkers biedt Message To The Moon speciale pakketten aan. Veel klanten van Message To The Moon gebruiken de Cloudoplossing “Cloud in Amsterdam”. Deze Nederlandse lokale Cloud oplossing geeft het MKB alle tools om effectief thuis te werken. Denk hierbij aan onder andere E-

mailen, bestanden opslaan en bewerken, een video conference module en de mogelijkheid om samen te werken aan spreadsheets en tekstbestanden. De data van deze bedrijven staat veilig opgeslagen op servers in Nederlandse datacenters.