Gesprekken opnemen

overige-producten-astronaut

België

Veel bedrijven worden dagelijks meermaals gebeld. Het ene klantgesprek is echter het andere niet. De ene persoon wil enkel informatie inwinnen over een bepaald product, waar de ander een forse klacht indient. Genoeg redenen om een gesprek later nog eens terug te luisteren, maar hoe?

Via Message to the Moon is het mogelijk om gesprekken naar uw organisatie op een veilige manier op te nemen. Ook uw klant is hiervan op de hoogte zodra zij contact met u opnemen. Zij horen de bekende tekst: “Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.”

Voor wie is gesprekken opnemen handig?

Voor vrijwel ieder denkbare organisatie is het handig om gesprekken op te nemen. Zowel voor startende organisaties als de gevestigde namen, helpen opgenomen gesprekken om hun dienstverlening te verbeteren. Luister bijvoorbeeld gevoerde gesprekken terug en analyseer deze met de medewerker in kwestie. Wat ging er goed en waar liggen verbeterpunten? Zo gaat de kwaliteit van toekomstige gesprekken omhoog.

Hoe werkt het?

Opgenomen gesprekken bij Message to the Moon worden in de cloud opgeslagen. Deze zijn dus online terug te luisteren. Selecteer eenvoudig de opname op telefoonnummer of datum waarop het gesprek is gevoerd. Ook is het mogelijk om gesprekken in het systeem te markeren of te downloaden voor later.

Welke voordelen leveren opgenomen gesprekken op?

Er zijn meerdere redenen waarom opgenomen gesprekken handig zijn. Wat dacht u van:

Kwaliteit controleren

Hanteert uw organisatie bepaalde voorschriften aan de telefoon? Luister gevoerde gesprekken terug en controleer of uw medewerkers zich aan de voorschriften houden. Koppel eventuele feedback terug aan uw medewerker, zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Bewijsmateriaal

Tussen organisaties en klanten kan weleens een ‘welles, nietes’ discussie plaatsvinden. Een medewerker beweerde het ene via de telefoon en de klant begreep iets anders. Door het gevoerde gesprek terug te luisteren, valt precies te achterhalen wat er daadwerkelijk is gezegd. Zo dient een opgenomen gesprek uitstekend als bewijsmateriaal. Dit voorkomt verwarringen.

Trainen van nieuw personeel

Groeit uw organisatie gestaag door en komen er nieuwe medewerkers bij? Dan is het moeilijk om ze zomaar in het diepe te gooien. Analyseer eerder uitgevoerde gesprekken van gevestigde medewerkers en train daarmee uw nieuwe personeel. Zo functioneren zij sneller binnen uw organisatie op basis van ervaringen van anderen.

Neem zelf gesprekken op

Lijkt het u ook handig om telefoongesprekken binnen uw organisatie op te nemen? Vraag deze optie vandaag nog aan bij Message to the Moon. Wij passen deze functie eenvoudig toe op een al bestaand bedrijfsnummer. Liever een geheel nieuw telefoonnummer aanvragen om gesprekken mee op te nemen? Werkt net zo eenvoudig. Neem contact op en vraag naar de mogelijkheden.

Bestel doorschakeling voor uw nummer

Op alle dienstverlening van Message To The Moon BV / zijn de meest recente algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunt u hier vinden, en op eerste verzoek worden deze toegezonden.

Uw bestelling

Voorstel op maat?

Bel ons op 088 8000 800 of laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u terug.

Altijd de beste acties?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang meer informatie over onze diensten en aanbiedingen.

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.