Keuzemenu

overige-producten-astronaut

België

Een keuzemenu voor uw telefoonnummer

U helpt graag iedere klant met zijn of haar vragen en problemen. En dat natuurlijk zo snel mogelijk. Maar helaas heeft niet elke medewerker antwoord op elke vraag. Daarom is het belangrijk dat uw klant direct in contact komt met de juiste persoon. Een telefoon met keuzemenu helpt uw klanten zo snel mogelijk in contact te komen met de juiste afdeling binnen uw organisatie.

Wat is een telefoon met keuzemenu?

Een keuzemenu is een handig systeem waarmee uw klanten zo snel mogelijk in contact komen met de juiste afdeling binnen uw organisatie.

Dit systeem bestaat uit twee stappen:

  • De ingesproken stem geeft de opties telefonisch door aan de beller, met de daarbij behorende actie (bijvoorbeeld ‘klik op 1 als…’).
  • Elke opgevoerde actie wordt door een computer verwerkt.

Voor wie is een telefonisch keuzemenu handig?

Bestaat uw bedrijf uit meerdere afdelingen en medewerkers? Dan is een keuzemenu de ideale oplossing om snel te schakelen. Dat is fijn voor u, maar ook voor uw klant. Het scheelt uw personeel namelijk tijd en uw klant wordt snel en correct geholpen.

Heb je bijvoorbeeld een bedrijf dat hardware verkoopt? Dan kan een klant met vragen rondom betalingen direct in contact komen met een medewerker van uw financiële afdeling. Iemand met een technische storing komt op deze manier direct in gesprek met een monteur. De manier waarop u het keuzemenu binnen uw organisatie invult, is volledig vrij. U kunt maximaal tien keuzes toe te voegen aan uw eigen keuzemenu.

Welke voordelen levert een keuzemenu mijn organisatie op?

Een keuzemenu helpt erg goed om de afhandeltijd van een klantvraag te verhogen. Daarnaast kent een keuzemenu nog een paar voordelen.

Geen herhaling

Voor een klant is er niets erger dan een verhaal vaker dan één keer te vertellen. Vooral als het om een probleem gaat waarbij de klant emotioneel betrokken is. Doordat jouw klant direct de juiste persoon spreekt, hoeft hij of zij zijn of haar verhaal niet te herhalen.

Relaxte medewerkers

Voor uw medewerkers zorgt een keuzemenu ook voor rust in het hoofd. Dat komt omdat ze enkel klanten spreken die ze direct kunnen helpen. Zo hoeven ze minder mensen in teleurstelling door te verbinden.

Combineer met meerdere functies

Een keuzemenu is voor grotere organisaties erg handig om te implementeren. Daarnaast is een keuzemenu eenvoudig te combineren met meerdere functies. Denk daarbij aan een digitaal antwoordapparaat, de mogelijkheid om gesprekken op te nemen of een ingebouwde wachtrij.

Bereid uzelf voor op belpieken

Uit het niets kan er een grote storing ontstaan binnen uw geleverde diensten. Grote kans dat het aantal telefonische contactmomenten richting uw organisatie explosief stijgt. Daardoor kan niet ieder belletje rechtstreeks worden aangenomen. Het is bij Message To The Moon mogelijk om dergelijke belpieken op te vangen. Neem vooraf ingesproken berichten op of speel een vooraf opgenomen meldtekst af. Zo weet de beller nog sneller waar hij of zij aan toe is.

Combineer uw keuzemenu

Lijkt het u handig om een telefoon met keuzemenu binnen uw organisatie te implementeren? Dit is mogelijk op een bestaand of volledig nieuw aan te vragen telefoonnummer. Neem contact op met Message to the Moon of vul het onderstaande bestelformulier in om uw keuzemenu gelijk te bestellen. We adviseren u graag over een gepaste implementatie binnen uw organisatie.

Bestel een wachtrij voor uw nummer

Op alle dienstverlening van Message To The Moon BV / zijn de meest recente algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunt u hier vinden, en op eerste verzoek worden deze toegezonden.

Uw bestelling

Voorstel op maat?

Bel ons op 088 8000 800 of laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u terug.

Altijd de beste acties?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang meer informatie over onze diensten en aanbiedingen.

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.