3 maart 2021
Top 10 voordelen van servicenummers
3 maart 2021
Top 10 voordelen van servicenummers
Wat zijn de voordelen van servicenummers?
Servicenummers, ook wel informatienummers, zijn telefoonnummers die veelal gebruikt worden voor zakelijke telefonie. Er zijn verschillende soorten servicenummers met ieder zijn eigen kenmerken. Bent u benieuwd wat voor servicenummers er zijn en welke het best bij uw bedrijf past? Kijk dan hier. Om u van meer informatie te voorzien over de voordelen van servicenummers hebben wij de 10 beste voordelen voor u op een rijtje gezet.
1. Professioneel gezicht
Allereerst geeft een servicenummer uw bedrijf een professioneel gezicht. Als u met een servicenummer belt staat dat professioneler dan wanneer u met een 06-nummer belt. U kunt namelijk ook kiezen voor een welkomsttekst of een keuzemenu. Op deze manier komt u veel professioneler over op de klant. Daarbij voelen klanten zich vaak veiliger en meer vertrouwd met een servicenummer, dus zullen ze eerder voor uw bedrijf kiezen.
2. Niet regionaal gebonden
U kunt door middel van een servicenummer laten zien dat u niet regionaal gebonden bent. U kunt laten zien dat u landelijk actief bent. Een servicenummer geeft u een professioneler gezicht en klanten merken dit ook op. Dit kan de doorslag geven om toch eerder voor uw bedrijf te kiezen.
3. Extra inkomsten genereren
Wilt u extra inkomsten genereren? Dan is een 0900 nummer de juiste oplossing voor u. Hiermee kunt u namelijk extra omzet genereren. U kunt zelf de hoogte van het beltarief bepalen voor uw klanten. Wilt u meer informatie over 0900 nummers? Klik dan hier.
4. Klantvriendelijkheid
Wilt u het liever laagdrempelig houden voor uw bellers? Kies dan voor een 0800 nummer. Het nummer is namelijk gratis te bellen voor uw klanten. Dit geeft de klanten het gevoel dat het bedrijf er voor de klanten is en dit kan de doorslag geven om voor uw bedrijf te kiezen. Wilt u meer informatie over 0800 nummers? Klik hier.
5. Geen verandering tijdens verhuizing
Een groot voordeel van servicenummers is dat het niet regio gebonden is en de nummers mee kunnen verhuizen naar een nieuwe locatie. Het nummer geeft u een landelijke uitstraling en maakt dus niet uit waar in Nederland uw bedrijf gevestigd is. Stel u voor: U heeft een aardige klantenkring opgebouwd en veel klanten kennen uw nummer. Uw bedrijf gaat verhuizen naar een nieuwe locatie en u moet een nieuw nummer aanschaffen. Dit is zonde, want een hoop klanten moeten het nummer weer opnieuw leren en sommige haken af. Dit probleem kan verholpen worden door te kiezen voor een servicenummer.
6. Verkort nummer
U heeft ook de mogelijkheid om te kiezen voor een verkort servicenummer. Dit is in principe hetzelfde als een normaal servicenummer, alleen zoals de naam al doet vermoeden is het een verkort nummer. Dit houdt in dat het nummer maar 8 nummers heeft. Dit is gemakkelijker te onthouden voor uw klanten. Klik hier voor meer informatie
7. 085 en 088 nummer beschikbaar buitenland
In tegenstelling tot 0900- en 0800 nummers kunnen 085- en 088 nummers gebeld worden vanuit het buitenland. U bent dus niet beperkt tot één land, maar u bent landelijk bereikbaar. Deze nummers worden ook wel bedrijfsnummers genoemd en zijn zeer populair onder ondernemers. Als u meer informatie wilt over de nummers klik dan op 088 of 085.
8. Eigen telefooncentrale bij servicenummers
Als u kiest voor een servicenummer krijgt u bij Message To The Moon uw eigen online telefooncentrale, hiermee kunt u uw servicenummer volledig naar uw wensen inrichten. U kunt bijvoorbeeld een keuzemenu instellen voor uw klanten. Zo komen uw klanten direct terecht bij de juiste afdeling of medewerker. Ook kunt u met de online telefooncentrale een wachtrij met muziek of een welkomtekst voor uw klanten instellen.
9. Servicenummers groeien mee
Een groot voordeel van servicenummers is dat de nummers met uw bedrijf meegroeien. Als u vaak gebeld wordt worden uw klanten in de wachtrij of doorgeschakeld naar uw collega’s. Op deze manier zorgt u ervoor dat uw klanten altijd te woord worden gestaan en loopt u geen orders mis.
10. Onderscheiden van de rest
Met servicenummers heeft u de mogelijkheid om het bedrijf te onderscheiden van de rest. Wilt u er professioneel uitzien? Wilt u laten zien dat u landelijk actief bent of wilt u juist het gevoel geven dat u zich in een bepaalde regio bevindt? Dan is een servicenummer een goede keuze. U onderscheidt zich van de bedrijven die telefonisch bereikbaar zijn middels een 06-nummer of een lokaal nummer.
Message To The Moon
Message To The Moon beschikt over een grote voorraad nummers. Wilt u een nummer uit de voorraad? Dan kunnen we deze al binnen één werkdag doorschakelen naar uw toestel. Heeft u een nummer op het oog dat wij niet op voorraad hebben? Geen probleem! Wij kunnen dit nummer nog steeds voor u aanvragen bij het ACM. Wij vragen u hierbij rekening te houden met een levertijd van twee weken. Dit komt omdat er eerst toestemming door de ACM gegeven moet worden. In de tussentijd kunt u wel een tijdelijk nummer van ons krijgen zodat u altijd bereikbaar blijft. Klik hier voor meer informatie over de servicenummers.
Wilt u een op maat gemaakt advies? Vraag dan hieronder een offerte aan.
Voorstel op maat?
Bel ons op 088 8000 800 of laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u terug.
Altijd de beste acties?
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang meer informatie over onze diensten en aanbiedingen.