Servicebezoek van onze monteur

De ‘APK’ voor uw aansluitingen

overige-producten-astronaut

Servicebezoek van onze monteur

De ‘APK’ voor uw aansluitingen

Het servicebezoek van onze monteur

Door Message To The Moon is er bij u een dienst opgeleverd. Daar zijn we uiteraard blij mee en deze willen we dan ook graag proactief onderhouden. Dit doen we door periodieke servicebezoeken van één van onze monteurs bij u op locatie. Onze servicemonteur voorziet uw aansluitingen in ongeveer 30 minuten van een ‘APK’.

Het servicebezoek

Door het servicebezoek van onze monteur kunnen we u beter van dienst zijn. We horen graag waar we u mee kunnen ondersteunen. Meedenken met uw als klant, u begeleiden met advies op maat en het bieden van hoogwaardige technische ondersteuning vinden we belangrijk.

Wat doet de servicemonteur onder meer?

  • Voorziet uw meterkast/serverruimte/patchkast van een ‘APK’
  • Controleert en brengt deze kast/ruimte in kaart
  • Optimaliseert uw verbindingen
  • Controleert of u al aan de beurt bent voor plaatsing van een slimme meter door uw netbeheerder (u kunt alvast ter voorbereiding van het bezoek een energie nota klaarleggen)
  • Geeft advies rondom uw telecom, instellingen, openingstijdentabel en meer
  • Installeert eventueel nieuwe apparatuur, denk bijvoorbeeld aan toestellen
  • Ondersteunt u met vragen of overige technische zaken

Hulp op afstand

Wij kunnen u ook op afstand helpen met eventuele vragen of problemen over uw computer of software. Met Teamviewer kunnen wij u snel en eenvoudig van dienst zijn, zonder dat er een bezoek aan te pas hoeft te komen. Met Teamviewer krijgen wij, met uw toestemming, toegang tot uw computer en kunnen wij zelf zien wat het probleem is. Op deze manier kunnen wij ook snel en eenvoudig het probleem oplossen. U kunt Teamviewer hier downloaden, en quicksupport voor Teamviewer hier openen.

Maak extra goed gebruik van ons bezoek

De servicemonteur van Message To The Moon adviseert u rondom uw telecom en IT-zaken en optimaliseert uw verbindingen. Is er nog iets anders wat wij kunnen doen? Of heeft u nog speciale wensen? Laat dit vooral aan de servicemonteur weten zodat dit gelijk op locatie geregeld en opgelost kan worden. Onze expert komt toch langs, waarom niet meteen de internetsnelheid laten upgraden of die nieuwe toestellen aan laten sluiten waar u al zo lang over nadenkt? Ook het instellen van een meldtekst of een voicemail kan de monteur gelijk voor u verzorgen.

Vragen of telefonisch een afspraak maken?

Bekijk hier de antwoorden op de veelgestelde vragen. Gelijk telefonisch een afspraak maken? Ons planningsteam maakt graag gelijk met u een afspraak. Zo is uw servicebezoek gelijk ingepland. Wel zo makkelijk. Ook voor vragen omtrent het servicebezoek kunt u contact met ons opnemen via 088 8000 800. We helpen u graag verder.

Plan hier het servicebezoek in:

U kunt hier een afspraak inplannen met één van onze monteurs. Wij zullen u per mail een bevestiging toesturen van de datum en het tijdstip waarop het servicebezoek zal plaatsvinden.

Servicebezoek monteur

  • Slimme meter aanwezig?
  • Kies hier uw datum

  • Kies een datum vanaf minstens 14 dagen in de toekomst.
    MM slash DD slash JJJJ
  • Opmerkingen en wensen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.