CTI en CRM integratie
CTI en CRM integratie
Door de integratie van CTI (Computer Telephony Integration) en uw ERP of CRM systemen kunt u uw klantcontact, productiviteit en rendement verhogen. U kunt bijvoorbeeld het belverkeer beter beheren. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld wanneer u gebeld wordt direct zien of de klant bijvoorbeeld een offerte heeft aangevraagd. Op deze manier weet u direct hoe u het gesprek in moet gaan.
3CX pakketten
Alle 3CX pakketten van Message To The Moon bieden u de mogelijkheid om CTI met uw ERP of CRM systemen te integreren. CRM integraties voor Outlook en Microsoft 365 worden hier ook meegeleverd.
U zal direct merken dat uw gesprekken efficiënter verlopen met een eenvoudige CRM koppeling. De gegevens van de beller komen namelijk direct in beeld. Hoe meer gesprekken u voert, hoe lager de kosten per gesprek worden. U kunt daarnaast ook betere gesprekken opbouwen. U kunt bijvoorbeeld zien wanneer de beller jarig is.
Voordelen
Het integreren van CTI met uw CRM brengt vele voordelen met zich mee:
- U heeft real-time toegang tot de gegevens van de beller doordat altijd alle informatie beschikbaar is
- Nummers intikken is verleden tijd. U kunt namelijk Click to Call Hiermee kunt u met één klik direct vanuit uw CRM systeem bellen.
- Door Call Logs weet iedereen altijd wat er met wie besproken is. Hiermee wordt alle informatie centraal opgeslagen bij de betreffende contacten.
- U kunt snel en eenvoudig gesprekken naar de juiste personen routeren. De beller komt hierdoor altijd bij de juiste persoon terecht zonder dat u eindeloos hoeft door te verbinden.
Message To The Moon
Bij Message To The Moon kunt u kiezen uit verschillende 3CX pakketten. Zo heeft u altijd een passende oplossing voor uw bedrijf. Kijk hier voor de 3CX pakketten van Message To The Moon.