KPN Zakelijk contact

Klantenservice KPN Zakelijk

message to the moon

Kom in contact met de klantenservice van KPN Zakelijk

KPN is een Nederlandse telecom- en ICT aanbieder. KPN biedt diensten aan zoals internet, interactieve TV en vast en mobiel bellen. Als grootste telecom- en ICT aanbieder in Nederland, telt KPN meer dan 14.000 werknemers.

KPN richt zich zowel op de consumentenmarkt als de zakelijke markten. Aangezien dit twee verschillende takken van KPN zijn, wordt er ook gebruik gemaakt van twee verschillende klantenservices.

Klantenservice KPN Zakelijk

De klantenservice van KPN Zakelijk is op een andere manier te bereiken dan de consumenten tak van KPN. De zakelijke klantenservice van KPN is op meerdere manieren te bereiken.

Openingstijden klantenservice  KPN Zakelijk:

De klantenservice van KPN zakelijk is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

KPN Zakelijk storing

Heeft u last van een storing? Een storing over uw internet of (mobiele) telefonie verbinding kan ontzettend vervelend zijn voor uw onderneming. Een storing kan meerdere redenen hebben. Er kan iets aan de hand zijn bij KPN of er kan iets mis zijn met uw aansluiting. KPN heeft een aantal mogelijkheden om uw storing op te lossen op een rijtje gezet. U kunt deze mogelijkheden hier vinden.

Is er sprake van een (technische) storing of een groot probleem bij KPN zelf? Dan is het vaak drukker bij de telefonische klantenservice van KPN Zakelijk. Om wachttijden te voorkomen kunt u via deze link controleren of er een storing of probleem aan de gang is bij KPN.