Functionaliteiten online telefooncentrale (VoIP centrale)
Functionaliteiten
Bij de telefonieoplossingen van Message To The Moon ontvangt u altijd uw eigen online telefooncentrale (VoIP centrale). Op deze manier kunt u uw telefonie volledig naar uw eigen wensen inrichten. Stel bijvoorbeeld een keuzemenu in zodat uw bellers direct bij de juiste afdeling terechtkomen. Of laat uw bellers telefonisch betalen. De mogelijkheden zijn eindeloos!
Bij Message To The Moon bieden we verschillende telefonieoplossingen aan. We kijken hierbij echt naar wat er het beste bij uw bedrijf past. Of dat nu een (service)nummer, zakelijke Sim Only of een SIP Trunk is, maakt ons niet uit. Wij kunnen het allemaal leveren. Dat is de service van Message To The Moon.
Benieuwd naar onze telefonieoplossingen? Klik dan hier.
Basisfuncties online telefooncentrale (VoIP) centrale
Met deze functie kunt u uw telefonische gesprekken opnemen. Dit is bijvoorbeeld handig voor trainingsdoeleinden of het beoordelen van uw werknemers. Er zijn echter wel een aantal regels verbonden aan het opnemen van gesprekken. Wilt u weten wat deze regels zijn? Klik dan hier voor meer informatie. Uw gesprekken worden opgeslagen op onze Nederlandse servers in ons datacenter in Amsterdam. Uw gegevens worden hierbij goed beveiligd.
Overloop
Bent u al in gesprek en wordt u nog een keer gebeld? Dat is geen probleem meer met deze functie. Uw beller wordt in dit geval niet doorgeschakeld naar de voicemail. De online telefooncentrale registreert namelijk dat u in gesprek bent en verbindt het belletje automatisch door naar een andere gebruiker. Wel zo gemakkelijk.
Meerlaags keuzemenu
Met een meerlaags keuzemenu kunt u nog meer opties aan uw keuzemenu toevoegen. Bij een normaal keuzemenu wordt u direct naar een persoon of afdeling doorverbonden als u één van de opties kiest. Bij een meerlaags keuzemenu kunt u nog meer opties na de eerste opties toevoegen. Bijvoorbeeld: ”toets 1 voor het maken van een afspraak.”. De beller toets 1. Vervolgens komen er nog meer opties: ”toets 1 voor het maken van een afspraak voor controle.”.
Keuzemenu
Een keuzemenu zorgt ervoor dat uw bellers altijd op de goede plek terecht komen. Ze kunnen namelijk gelijk aangeven waarvoor ze bellen. Zo komen ze direct bij de juiste persoon of afdeling terecht, zonder eindeloos doorverbonden te worden.
Openingstijdentabel
Wordt u vaak buiten uw werktijden gebeld? Dan is er een grote kans dat u veel waardevolle contactmomenten misloopt. Met deze functie worden deze inkomende gesprekken doorgeschakeld naar uw privénummer of uw antwoordapparaat. U kunt hierbij zelf instellen op welke dagen en vanaf welk tijdstip dit in moet gaan. U kunt dit ook voor feestdagen instellen. Wel zo gemakkelijk.
Voice2email
Ontvangt u veel voicemailberichten? Met deze functie komen uw voicemailberichten direct in uw mailbox terecht. U ontvangt uw voicemails in mp3-formaat in uw e-mail. Zo vindt u uw voicemails snel en eenvoudig terug.
Wachtrij monitoren
Heeft u vaak bellers in de wachtrij staan? Het is belangrijk dat u het overzicht kunt houden over hoeveel bellers er in de wachtrij staan. Door de monitorfunctie krijgt u een overzicht van het aantal bellers in de wachtrij en hoelang zij al in de wacht staan. Op deze manier kunt u tijdig anticiperen door bijvoorbeeld een extra toestel open te zetten voor inkomende bellers.
Pauzeren
Komt het wel eens voor dat u geen gebruikmaakt van uw nummer(s)? Maar wilt u deze niet opzeggen? Bijvoorbeeld als u verhuist naar een andere locatie. Dat is met deze functie geen probleem meer. U kunt uw nummer(s) hiermee namelijk voor een korte tijd stop zetten. Zo bespaart u op uw kosten en hoeft u geen nieuw nummer aan te vragen.
Wachtrij bij in gesprek
Krijgen uw bellers u vaak niet te pakken? Dat is met deze functie geen probleem meer. Ze krijgen nu niet meer direct uw voicemail te pakken, maar komen in een wachtrij terecht. Zo hoeven zij niet elke keer opnieuw te bellen.
Persoonlijke vaste nummers
Met persoonlijke vaste nummers kunt u sneller en eenvoudiger doorschakelen naar uw collega’s. Alle collega’s hebben namelijk een eigen nummer. Zo hoeft u enkel dit nummer in te toetsen wanneer u gaat doorschakelen. Dit maakt het een stuk aangenamer voor u.
Eindbestemming wijzigen
Bij Message To The Moon bepaalt u zelf op welk toestel uw nummer(s) uitkomen. Oftewel de eindbestemming van het nummer. Zo kunt u er altijd voor zorgen dat u optimaal bereikbaar bent. Deze eindbestemming kan nog wel eens wijzigen. Bijvoorbeeld als u nieuwe toestellen koopt. Met deze functie kunt u uw eindbestemming eenvoudig wijzigen en heeft u volledig controle over waar uw nummer uitkomt.
E-mail rapportages
Bent u benieuwd hoe lang uw gesprekken duren? Wilt u graag weten hoe vaak uw bellers niemand te pakken krijgen? Met de e-mail rapportages ontvangt u alle gegevens in uw mailbox. Door middel van deze statistieken kunt u eenvoudig zien waar eventuele verbeteringen mogelijk zijn. U hoeft hiervoor niet in te loggen in de portal en u bepaalt zelf hoe vaak u de rapportages ontvangt.
Nummer blokkeren
Wordt u vaak gebeld door prankcallers? Bij Message To The Moon begrijpen we hoe vervelend dat is voor uw bedrijf. Deze bellers houden namelijk uw lijnen bezet. Hierdoor kunnen uw “serieuze” bellers u niet bereiken en loopt u waardevolle contactmomenten mis. Met deze functie kunt u deze prankcallers blokkeren. Hierdoor is uw lijn niet meer bezet en bent u weer bereikbaar voor de “serieuze” bellers.
Keuzemenu met toegangscode
Sommige bedrijven willen alleen bellers met toestemming toegang geven tot bepaalde functies of bepaalde nummers. Bijvoorbeeld als u met premium klanten werkt of onderscheid wilt maken tussen uw klanten en werknemers. In deze gevallen kunt u gebruikmaken van een keuzemenu met toegangscode. Hierbij dienen de bellers een bepaalde code in te voeren om toegang te krijgen tot deze functies.
CLI routering
Dit is routering op basis van een nummer. Met deze functie kijkt uw online telefooncentrale aan de hand van het nummer waar een beller vandaan komt. Vervolgens wordt de beller doorgeschakeld naar het door u aangegeven toestel. Dit kan bijvoorbeeld de vestiging in Amsterdam zijn voor een beller uit Amsterdam met netcode 020. Uw telefooncentrale maakt dus op basis van het netnummer een selectie waar de beller naar doorgeschakeld moet worden.
Skill / Groupbased routering
Dit is routering op basis van gegevens. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een telefonisch klanttevredenheidsonderzoek. U kunt hiermee instellen dat een beller met een 7 bij een bepaalde medewerker uitkomt, en bellers met een hoger cijfer bij andere medewerkers. U kunt de beller ook aan de hand van andere cijfergebaseerde gegevens routeren naar een bepaalde (groep) medewerker(s). Hierdoor heeft u veel meer controle over uw telefonie.
Internet Betaal Gateway
Er kan op veel verschillende manieren betaalt worden. Telefonisch betalen is echter de meest laagdrempelige manier van betalen. Met deze functie kunt u betalingen telefonisch ontvangen. Uw bellers kunnen bijvoorbeeld een online tegoed opwaarderen of toegang krijgen tot een website of dienst door het bellen van een nummer. De betaling vindt plaats op de telefoonrekening van uw beller en u ontvangt direct uw geld.
Whisper
Heeft u meerdere nummers die doorgeschakeld worden naar dezelfde telefoon? Bijvoorbeeld uw zakelijke nummer en uw privé nummer. Het is dan erg handig als u weet door welk nummer u gebeld wordt. De whisperfunctie van Message To The Moon komt dan goed van pas. Met deze functie wordt er namelijk een bepaalde toon afgespeeld voordat u de beller, die uw zakelijke nummer belt, aan de lijn krijgt. Hierdoor kunt u beter anticiperen op het inkomende gesprek.
Uitgebreide functies online telefooncentrale (VoIP) centrale
Postcoderoutering – €25,- per maand
Heeft u meerdere vestigingen die verdeeld zijn over heel Nederland? Dan is het prettig als uw bellers door de juiste vestiging geholpen worden. Een beller uit Rotterdam kan daardoor het best geholpen worden door iemand van uw vestiging in Rotterdam. Met deze functie wordt uw beller aan de hand van de postcode direct doorgeschakeld naar de dichtstbijzijnde vestiging. Wel zo gemakkelijk.
XML koppeling met CRM – €25,- per maand
Door middel van de XML koppeling van uw online telefooncentrale kunt u gemakkelijk al uw telefoongesprekken koppelen an uw CRM. U kunt hiermee zien wie u gebeld heeft, wanneer en hoe lang dit gesprek duurde. Daarbij kunt u ook de gesprekken opnemen en als audiobestand toevoegen aan uw CRM. Met deze functie komen al uw gegevens vertrouwd middels de XML koppeling binnen in uw CRM omgeving. Zo heeft u al uw gegevens in uw eigen vertrouwde omgeving.
Voice recognition – €25,- per maand
Met Voice Recognition wordt routeren nog gemakkelijker. U kunt de beller bijvoorbeeld vragen wat de postcode is en op basis van het antwoord krijgen zij de juiste vestiging aan de telefoon. Het antwoord wordt herkent door de Voice Recognition technologie en vertaalt naar een waarde die door u is ingesteld. Op basis van deze waarde wordt er bijvoorbeeld een routering ingesteld.
Een expert spreken?
Bel ons op 088 8000 800
Laat ons u terugbellen!
Altijd de beste acties?
Bekijk onze andere nummer-tools
Bedrijf zoeken op telefoonnummer
Omgekeerd zoeken op telefoonnummer
Zakelijke telefonie
Zakelijke telefonie pakketten
Voor de pro’s
Onbeperkt bellen
Analoge lijn
Analoge lijn pakketten
Analoge lijn aanvragen
Mobiel
Mobiel beheer
Zakelijk mobiel pakketten
Zakelijk mobiel aanvragen
SIP Trunk
SIP Trunk pakketten
Aanvragen
De voordelen van een SIP Trunk
Call Recording