Uw Ziggo abonnement opzeggen?

Zeg uw Ziggo abonnement op
Overweegt u om uw Ziggo abonnement op te zeggen en heeft u geen zin om via de telefoon een ‘nieuwe aanbieding’ te krijgen. Geen probleem, wij helpen u er graag bij.
Uw abonnement opzeggen bij Ziggo kan verschillende redenen hebben. Vind u dat u momenteel te veel betaalt of
Laat het aan ons over
Het opzeggen van uw Ziggo abonnement gaat vaak niet heel eenvoudig. Maar u kunt het ook aan ons overlaten. Vul in het formulier aan de rechterkant uw gegevens en de reden waarom u uw Ziggo abonnement op wilt zeggen in, dan regelen wij de rest. Wij zorgen ervoor dat uw abonnement wordt stopgezet en u ontvangt een bevestiging als het gelukt is. U heeft een opzegtermijn van maximaal 1 maand als u uw contract heeft uitgezeten. Die maand gaat meteen lopen op de dag dat u uw abonnement opzegt. Wij gaan bij Ziggo na, wanneer uw contract eindigt, en beëindigen het direct. Het kan zijn dat Ziggo u een slotnota stuurt voor het resterende abonnement. Wij zorgen ervoor dat uw abonnement wordt stopgezet en u ontvangt een bevestiging per telefoon of per mail wanneer uw abonnement is opgezegd. Dat is de service van Message To The Moon.
Let op: na het beëindigen van uw Ziggo abonnement heeft u tijdelijk geen telefoon, internet of TV.
Waar moet u op letten bij het opzeggen van uw Ziggo abonnement?
- Check de voorwaarden van uw huidige abonnement
- Kijk tot wanneer uw huidige abonnement loopt. De meeste abonnement zijn voor één of twee jaar en worden automatisch verlengd aan het einde van het jaar, totdat u zelf opzegt.
- Check de opzegtermijn van uw Ziggo abonnement, dit is meestal 1 maand.
Bekijk onze andere nummer-tools
Bedrijf zoeken op telefoonnummer
Omgekeerd zoeken op telefoonnummer
Zakelijke telefonie
Zakelijke telefonie pakketten
Voor de pro’s
Onbeperkt bellen
Analoge lijn
Analoge lijn pakketten
Analoge lijn aanvragen
Mobiel
Mobiel beheer
Zakelijk mobiel pakketten
Zakelijk mobiel aanvragen
SIP Trunk
SIP Trunk pakketten
Aanvragen
De voordelen van een SIP Trunk
Call Recording