Uw Ziggo abonnement opzeggen?

message to the moon

Zeg uw Ziggo abonnement op

Overweegt u om uw Ziggo abonnement op te zeggen en heeft u geen zin om via de telefoon een ‘nieuwe aanbieding’ te krijgen. Geen probleem, wij helpen u er graag bij.

Uw abonnement opzeggen bij Ziggo kan verschillende redenen hebben. Vind u dat u momenteel te veel betaalt of

Laat het aan ons over

Het opzeggen van uw Ziggo abonnement gaat vaak niet heel eenvoudig. Maar u kunt het ook aan ons overlaten. Vul in het formulier aan de rechterkant uw gegevens en de reden waarom u uw Ziggo abonnement op wilt zeggen in, dan regelen wij de rest. Wij zorgen ervoor dat uw abonnement wordt stopgezet en u ontvangt een bevestiging als het gelukt is. U heeft een opzegtermijn van maximaal 1 maand als u uw contract heeft uitgezeten. Die maand gaat meteen lopen op de dag dat u uw abonnement opzegt. Wij gaan bij Ziggo na, wanneer uw contract eindigt, en beëindigen het direct. Het kan zijn dat Ziggo u een slotnota stuurt voor het resterende abonnement. Wij zorgen ervoor dat uw abonnement wordt stopgezet en u ontvangt een bevestiging per telefoon of per mail wanneer uw abonnement is opgezegd. Dat is de service van Message To The Moon.

Let op: na het beëindigen van uw Ziggo abonnement heeft u tijdelijk geen telefoon, internet of TV.

Waar moet u op letten bij het opzeggen van uw Ziggo abonnement?

  • Check de voorwaarden van uw huidige abonnement
  • Kijk tot wanneer uw huidige abonnement loopt. De meeste abonnement zijn voor één of twee jaar en worden automatisch verlengd aan het einde van het jaar, totdat u zelf opzegt.
  • Check de opzegtermijn van uw Ziggo abonnement, dit is meestal 1 maand.